טאי צ'י רוחני

טאי צ'י רוחני

בסופו של דבר כשאנו מתרגלים טאי צ'י, מה אנו מתרגלים? -אנו מתרגלים את הגוף. אנו מבצעים את תבנית התנועה דרך הגוף שלנו. אם כך, אפשר
הכל ולא כלום אודות הצ'י

הכל ולא כלום אודות הצ'י

זה בלתי אפשרי להבנה כאשר אנו נוטלים אבן בניין מתוך מבנה תרבותי מסוים ומנסים להתבונן בו בקונטקסט תרבותי אחר. לכן כל ניסיון להבין לאשורו את
האם טאי צ'י רלוונטי

האם טאי צ'י רלוונטי

בשל פער תרבותי וחוסר ההבנה של המדייה לא זוכה הטאי צ'י במקום הראוי לו בקטלוג ה"פעילות הגופנית". עדיין שבויים אנו בתוך התפישה ההישגית הנורמטיבית שבבסיסה
להיות או לא להיות

להיות או לא להיות

טאי צ'י אינו תרגול של ה"מה" אלא של ה"איך". ה"איך" עונה על השאלה איך נוצרת התנועה, איך היא מתארגנת, איך היא מתפתחת ולאן היא מתקדמת,
התינוק והאמבט

התינוק והאמבט

כן גשקו – לא גשקו? האם ההשתתפות בגשקו היא טפלה ומיותרת ולכן אנו יכולים לוותר עליה בלב שקט או שהיא בכל זאת מחברת אותנו לאיזשהו עיקר
מה הצורך שלי הדרך שלי

מה הצורך שלי הדרך שלי

מהו ה"כאב" שלנו שהתרגול שלנו עונה עליו. האם יש לנו בכלל "כאב" כזה? ? אנו שמקדישים משאבים לא מבוטלים וגם שואפים להתקדם ולהשתכלל באמנות שלנו.
מי יפתח את תיבת האוצרות

מי יפתח את תיבת האוצרות

תיבת עץ פשוטה למראה, לא גדולה ולא קטנה, ארוזה בשק בד פשוט עשוי פשתן...
ההנאה שבדרך 2

ההנאה שבדרך 2

אם לא די לי בכך שהסלט טעים? מה אכפת לי איזה ירקות ואיזה תבלינים הכניסו בו?
ההנאה שבדרך

ההנאה שבדרך

הרי כבר סבא פרויד קבע שאנו חיים מתוך חיפוש מתמיד אחר המהנה והמענג והתחמקות מתמדת ממה שמביא סבל או כאב.
משחקי ילדים

משחקי ילדים

אם אנו מפסידים אנו מתבקשים שלא לקחת את ההפסד ברצינות רבה מידי ולא לראות בזה משהו אישי כי “זה רק משחק”.
הקאטה שלך השתנתה

הקאטה שלך השתנתה

שינוי הוא חלק מהקאטה. אך איך אפשר לדעת אם השינוי הוא טוב או רע?
ירצו יאכלו…

ירצו יאכלו…

תגובה ככלי ללימוד טאי צ'י. טאי צ'י כאינטראקציה עם עצמי ועם הסביבה.